vineri, 23 aprilie 2010

PARTICIPATI SI VOI !

NU UITATI CA AM PRECIZAT CA ORICINE IMI TRIMITE ARTICOLE, SAU VA RASPUNDE INVITATIILOR PE CARE LE VOI TRIMITE PE PARCURSUL ZILELOR DE 23- 24- 25 APRILIE, PUTETI SI VOI ASTFEL CONTRIBUI LA ACEST BLOG.

PARTICIPATI SI VOI LA PRIMA ZI DE NIVELUL 5!
REFERINTELE SUNT IN JOSUL ACESTEI POSTARI, ALATURI DE SITE-URI UTILE LEGATE DE BLOG, BLOGGERI.

PARTICIPATI TRIMITAND ARTICOLE: POZE, MATERIALE, GLUME, PERLE DE PRIN ZONA (REALE!!!ADICA AUZITE DE PROPRIA-TI PERSOANA), VIDEOCLIPURI CE-AR MERITA IMPARTASITE SI-ALTORA, ETC.

PARTICIPATI SI VOI PRIN ACCEPTUL LA INVITATIILE CE SUNT IN CURS DE TRIMITERE (REFERINTE DESPRE ACEST CONTINUT IN JOSUL ARTICOLULUI)
DACA ACCEPTATI INVITATIA (CINE PRIMESTE, DEFAPT CINE ACCEPTA)

*VETI PUTEA ADAUGA ARTICOLE [SA PUBLICATI PROPRIA VOASTRA POSTARE]- FARA A-MI MAI TRIMITE MIE IN EMAIL, FARA CRODUL MEU- INSA EU LE POT STERGE, REEDITA.
* BLOGUL ABOUT WE... ABOUT LIFE... VA DEVENI UN ALTFEL DE TIP DE BLOG. VA FI UN BLOG DE ECHIPA
*VETI PUTEA AVEA ACCES LA INFORMATIILE PRIVATE[PERSONALE] A CELOR DIN ECHIPA ABOUT WE... ABOUT LIFE... (LA CERERE SE POT TRIMITE)
*VETI FI INFORMAT IN LEGATURA CU TOATE NOUTATILE DE PE PREZENTUL BLOG

*** INSA... TREBUIE SA VA CREATI UN CONT GOOGLE( DESIGUR, DACA NU AVETI UNUL DEJA) CONTUL GOOGLE...( DETALIILE MAI JOS, SAU DETALII PE LUNG LA CERERE)- VEZI DETALII CONTACT http://white-pink-love.blogspot.com/2010/04/date-de-contact.html
- VEZI DETALII DESPRE CONTUL GOOGLE http://white-pink-love.blogspot.com/2010/04/detalii-creere-cont-google.html


-------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------

*NIVELUL 1 ->SIMPLU INCEPATOR BLOGGER

*NIVELUL 2 ->BLOGGER INCEPATOR CU PESTE 10 POSTARI SI MINIM 2 COMENTARII

*NIVELUL 3 ->BLOGGER INCEPATOR CU PESTE 15 POSTARI, MINIM 5 COMENTARII SI MINIM O RECLAMA

*NIVELUL 4 ->BLOGGER CU PESTE 20 POSTARI, MINIM 5 COMENTARII SI MINIM 3 RECLAME

*NIVELUL 5 ->BLOGGER CU PESTE 15 POSTARI, MINIM 5 COMENTARII SI MINIM 3 RECLAME + SONDAJE EFECTUATE

*NIVELUL 6 -> BLOGGER, BLOGGER, BLOGGER


*
**
***
REFERINTE>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
*** email~~~ bocu_raluca@yahoo.com / MoodArian@rocketmail.com
~~~
** fiecare invitat (numai in cazul in care si accepti invitatia primita ca membru al echipei about we... about life... !) trebuie sa trimita prin adresa de email precizata imediat mai sus
-numele complet
-localitatea, judetul, tara
-adresa de email( nu va fi facuta public decat cu permisiunea apartinatorului)
-data nasterii(XX.YY.ZZZZ-> ziua, luna anul)
-pseudonimul cu care va fi recunoscuta aceasta persoana (eventual)
-linkuri (eventual)
-"functia" sa in echipa (daca este administrator sau altceva)
- numar de telefon (foarte eventual! iar public nu va fi facut fara permisiunea apartinatorului. numarul imi poate folosi si mie in cazul in care voi vrea sa sa anunt ceva dar fara intermediul internetului- posibile cazuri in acest gen
-cand sunt plecata si vreau sa-mi anunt inactivitatea pe blog
-cand vreau sa las pe altcineva la conducere pentru o scurta perioada de timp sau chiar si pe un interval mai mare de timp-zile, nu luni!, sa faca selectia cu articolele din email-ceea ce ar necesita si a-ti da parola si emailul- sau in cazul in care as vrea sa fac schimbari de ultim minut si am nevoie de acordul echipei si as vrea ca acestia sa intre pe blog.......acest nr de telefon si aceste date iti pot folosi chiar si tie- in cazul in care ai vrea sa iei legatura cu mine, cu administratorul, sau ai vrea administratorului sa-i ceri alte numere de telefon ale altor persoane)
* fisa cu detaliile personalului de pe blog se trimite la cerere.
* referitor la ceea ce am scris mai sus, mai sus, cu datele personale- adresa de email se poate da si fara permisiunea acelei persoane, dar doar celor din echipa! iar numerele de telefon -tot intre membrii echipei- se da doar cu permisiunea acelei persoane! fara" am vorbit eu si da, mi-l da" sau "da, pun pariu ca mi-l da" sau " nu conteaza, tre' sa mi-l dea sigur!"!!!
** materialele postate( de personalul blogului) nu trebuie sa aibe un continut: obscen; vulgar; ilogic; apartinand altei persoane (drept de autor).
***
**
*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

~">NU folositzi cuvinte vulgare,comentariile vor fi shterse!
~">Putetzi comenta orice subiect si putetzi intreba orice,eu va voi raspunde la intrebari.
~">About we...About life...va spune SUCCES!<"~