marți, 1 septembrie 2009

~">cum sa postez ceva pe blog<"~

daca trimitetzi in mailul PinkKk_LifeEe@yahoo.com chestii pe care-atzi vrea sa le postatzi pentru a le vedea si lumea,eu vi le voi citi si ma voi gandi daca merita postate ,iar daca merita atunci pe le voi posta ,sa nu uitam nici ca voi trebuie sa le corectatzi bine bine,sa va semnatzi adica la sfarshit sa scrietzi [scrisa de...] sau [edit by ...],dar sa nu uitatyi ca nu putetyi sa le postatyi direct pe blogul About we...About life... shi trebuie sa trimitetyi in acest mail si vi le voi posta eu daca merita.~"> PinkKk_LifeEe@yahoo.com ~">Eu sper sa va placa blogul About we...About life...,shi sper ca-mi vetzi trimite in emailul meu chestii,intamplari,poze,citate,poezii,compuneri,teste ,jocuri etc , ca sa vi le pot posta,nu uitatzi~">acest blog este pentru noi,este pentru viatza noastra,este pentru a ne cunoashte mai bine si pentru a afla mai multe!~">About we...About life...va multzumeshte pentru atentzia acordata shi va asteapta sa va logatzi.<"~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

~">NU folositzi cuvinte vulgare,comentariile vor fi shterse!
~">Putetzi comenta orice subiect si putetzi intreba orice,eu va voi raspunde la intrebari.
~">About we...About life...va spune SUCCES!<"~