joi, 31 decembrie 2009

!!!2010!!!

Craciunul a trecut.Dulciurile au fost mancate[posibil diabet de la atatea si -atatea dulciuri!!!].Cadourile au fost de mult desfacute.Mosul a plecat de mult[probabil petrece pe-acolo pe la el pe-acasa,pe unde zapada inca nu s-a topit,inca mai ninge,pe cand la noi deja se topeste,ba chiar ploua!...Acum in prag de anul nou... ar trebui sa fim mai buni unii cu ceilalti.Ar trebui sa vedem doar partea buna din lucrurile ce ni se petrec.Ar trebui sa vedem si partea cealalta a lumii de mult uitata,sa ne amintim de ceea ce am uitat sau am vrut sa uitam.Ar trebui ca acum,in ultima zi inainte de anul 2010,sa visam,sa zburam exact cum de mult nu am mai facut,cu atat mai mult cei maturi,oamenii ce au depasit clipele copilariei,sa ne amintim cu drag de toate clipele frumoase ce ne-au facut fericiti altadata,sa ne amintim lucrurile pe care nu credeam ca am sa le mai gasim vreodata,sa nu le dam uitarii pentru "inconstientul"nostru si sa nu renuntam pentru nimic in lume,vom regreta mai tarziu pentru ca nu a fost...alegerea noastra...
Sa visam si noi exact cum cand eram mai mici faceam,sa ne gandim si noi,la clipele ce in trecut ne-au facut sa zambim,sa le traim,sa le REtraim,si sa zambim exact cum mai de mult am facut-o.
Sa speram si sa ne dorim mult mai multe lucruri,sa ne dorim ce nu ne-am mai dorit pana acum,sa ne dorim ceea ce nu am crede ca ne-am putea dori vreodata,caci asta inseamna sa fim fericiti!Sa facem exact ceea ce vrem,acum fara sa folosesc cuvantul"limita" ,pentru ca daca am pune o limita la toate,atunci nu am mai face nimic,am sta si-am pierde vremea,am fi un pierde -iarna, vorba "pierde-vara"...e expirata caci nu este vara:))
About we... about life... va ureaza un an nou fericit!!!
Acum cred ca ar fi timpul sa spun despre revelion... ce as putea spune despre el?
Revelion pe datorie?nu prea se stie,oricum,chiar daca ar fi sa fie pe datorie,o vorba e sigura: nu lipseste din casa nimanui.
Cu mancare gatita,mama!ce miros placut vine... un miros ce te cheama sa petreci alaturi de ei.Hmmm... oare asta sa fie gustul mancarii?sau sa fie vreun desert foarte dulce???!!!???... este caldura cu care va uram Un an nou fericit!!!
Craciunul chiar daca a trecut... nu conteaza... deci va uram de toate daca doriti!!!
La multi ani,Craciun fericit,Un an nou fericit... tot ce va doriti!!!


About we... About life... va ureaza un calduros la multi ani alaturi de cei dragi!!!

Mai vorbim la anul :)):)):)):)):)):)):))

^_^_^_^_^_^_^_^_^_^ ^_^ ^_^_^_^_^_^_^_^_^_^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

~">NU folositzi cuvinte vulgare,comentariile vor fi shterse!
~">Putetzi comenta orice subiect si putetzi intreba orice,eu va voi raspunde la intrebari.
~">About we...About life...va spune SUCCES!<"~