miercuri, 30 decembrie 2009

Bancuri... seci sau diverse...

Ce e verde si alearga prin padure ?
Raspunsul: O haita de castraveti

- M-a sunat ieri o tipa: "Vino acum! Nu-i nimeni acasa." M-am dus. Nu era nimeni!

Ce face o blonda cand vede un scaun?
Raspunsul:Scartaie

doi vulturi erau pe un pisc! unul era plesuv iar celalalt era sa cada...

Ce face vaca la soare?
raspuns:umbra

- ce e albastru si merge pe sub pamant ?
raspuns:o rama in trening

cum se cheama un caine fara picioare?
raspuns:nu se cheama ca oricum nu vine

bula era pe moarte iar moarte i-a zis "da-te jos de pe mine"

ce este rosu si vine regulat
raspuns:mos craciun

cum bagi un elefant in frigider?
raspuns:deschizi usa,bagi elefantul,inchizi usa
cum bagi o girafa in frigider?
raspuns:deschizi usa,scoti elefantul,bagi girafa,inchizi usa
regele leu cheama la el toate animalele.vin toate cu exceptia unuia.care?
raspuns:girafa pentru ca este inca in frigider

un snur se uita in oglinda si zambea pe sub mustata "maaama ce siret sunt"

un om avea un cal, si calul nu avea nimic impotriva.

Doua ciori stateau pe un gard si una i'a zis celeilalte "te imping!" si a impins'o

- Cum trece un EMO fraudulos granita?
raspuns:In mai multe pungi de plastic!

Un EMO merge la biblioteca:
-vreau si eu o carte despre sinucideri.
la care bibliotecara raspunde:
-nu mah,nu-ti dau ca tu nu mi-o mai aduci inapoi!

Nu c-as avea ceva cu emo :D:D:D

I:Cu ce se fac copii?

R:Cu supertozoizi!laughing

i:Care-i asemanarea dintre un bec si o blonda?

r:Becul se arde o data iar blonda de mai multe orihee hee.

i:care-i culmea fotbalului?

r:sa dai in direct gol si in reluare baralaughing

i:Este adevarat ca barbatii impotenti traiesc mult?

r:da...dar degeaba.

Intr-o zi,iepurele mergea in padure cu un televizor scump dupa el.Il vede lupul si il intreaba:

-Mai iepurasule,da de unde ai tu televizorul asta scump?

-Pai,vezi tu,lupule;m-am intalnit cu vulpea si m-a invitat la ea acasa.Mi-a dat sa manac,dupa care m-a dus in dormitor,s-a dezbracat,s-a asezat pe pat si mi-a zis"Iepurasule,ia-mi tot ce-am mai scump pe lumea asta!"...asa ca am luat televizorul!

Trimitetzi si voi bancuri daca doritzi pe mail :D:D:D

^_^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

~">NU folositzi cuvinte vulgare,comentariile vor fi shterse!
~">Putetzi comenta orice subiect si putetzi intreba orice,eu va voi raspunde la intrebari.
~">About we...About life...va spune SUCCES!<"~