luni, 28 decembrie 2009

SuRsE uNeLe ArTiCoLe

~~~SuRsE uNeLe ArTiCoLe~~~

SURSA `-> www.noifetele.ro

`->DEPRESIA

`->FAMILIE

`->SCOALA

`->DRAGOSTE

`->GELOZIE

`->PRIETENIE

`->

SURSA `-> MADE BY *_*BlacK*_*and*_*WhItE*_*for*_*PeOpLE*_*

`->sf. STEFAN

`->povestea lui CRACIUN-Iisus nascut in iesle

`->cica e si ziua de nume a Cristianilor...si derivati...[La multi ani 22ror!]

`->About...diverse:D:D:D

`->CRACIUN FERICIT!!!

`->WHITE OUT[insa cei care ar merita laudele este trupa WHITE OUT ...canta mijto...am auzit eu cu ochii mei=))=))=))(intentzionat am scris asa ca parca eratzi prea iincordatzi)]

`->cum sa postez ceva pe blog

`->About we...About life...va ureaza bun venit!

`->DIVERSE[in colaborare cu ALICE si ANDREEA]

`->Don't despair!!!...

`->site-uri interesante

`->3`->Citate`->[mai mult despre scriitori,poetzi...]

`->^_^D-A-N-A^_^<-`citate`->^_^E-U^_^N-I-K-O^_^[eu *_*BlacK*_*and*_*WhItE*_*for*_*PeOpLE*_* in colaborare cu ^_^ D-A-N-A ^_^]

`->Sporturi...

`->PAUZA:)):)):))`->Jogging in pauza

`->...De Pe Messuri Adunate...

`->...TESTUL inocentei...

`->...tTtestTt...sSsportsSs...

`->about sssportsss...

`->Emoticoane pentru status la messenger

`->Bancuri... seci sau diverse...

`->Cum sa faci rost de bani atunci cand ai cea mai mare nevoie de ei-idei utile.

`->`->prietenia???...un vechi cuvant...`->ce intzeleg eu prin "prietenia adevarata"

`->!!!...HAVE A NICE DAY...!!!

`->...ingeras...

`-> HaPpY

`-> ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

`->♫♫♫♫♫♫ VOLEY!!!yuuup ♫♫♫♫♫♫

`->

2 comentarii:

~">NU folositzi cuvinte vulgare,comentariile vor fi shterse!
~">Putetzi comenta orice subiect si putetzi intreba orice,eu va voi raspunde la intrebari.
~">About we...About life...va spune SUCCES!<"~