luni, 28 decembrie 2009

...De Pe Messuri Adunate...

Ma Urashti?
Problema Ta..
Ma Copiezi?
Nu`mi Ajungi Nici Pana La Picioare..
Ma Iubeshti?
Ce Bine..Si Eu Pe Tine...
Un Sfat?
Nu Te Lua De Viatza Mea..
Te`am Amagit?
ScZ..N`a Fost Cu Intentzie..
Te`am Insultat?
Foarte Bine..Meritai..
Te`am Jignit Cand Nu Era cazu? Iarta`ma...
Ma Invidiezi?
Incearca Sa Fi Mai Bun...
Cu Ce`Mi Fwt Viatza?
Ce Te Intereseaza?
Ai Zis Ce`ai Vrut?
O Sa Si Ascultzi Ce Nu Vrei.
Ca Sa te Multzumec?
N`o Sa Ma Schimb Never`
Rea?
Cu Cine Merita.
Tzi`am Zis Ca Te plac?
Am Fost Sincera...
Bunu Meu Simtz?
Depinde De Al Tau..
Copilaroasa?
Da..Pentru Ca Asha Vreau.
Matura?
Cand Vreau..
Prietenii Mei?
Cei Mai Tari Oameni..
Vrei Sa`mi Fi Prieten?
Demonstreaza Ca Meritzi...
Te Urasc?
Mi`ai Dat Motive..
Ignoranta ?

Daca ai vreun mass "calumea!"..."nice"..."belea"... in termeni de jargon... trimitetzi si postez.
ceao va ureaza About we... About life...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

~">NU folositzi cuvinte vulgare,comentariile vor fi shterse!
~">Putetzi comenta orice subiect si putetzi intreba orice,eu va voi raspunde la intrebari.
~">About we...About life...va spune SUCCES!<"~