miercuri, 27 ianuarie 2010

Avem timp !!!!

Avem timp !!!!
Avem timp pentru toate.
- Sa dormim, sa alergam in dreapta si-n stanga,
- Sa regretam c-am gresit si sa gresim din nou,
- Sa-i judecam pe altii si sa ne absolvim pe noi insine,
- Avem timp sa citim si sa scriem, sa corectam ce-am scris, sa regretam ce-am scris,
- Avem timp sa facem proiecte si sa nu le respectam,
- Avem timp sa ne facem iluzii si sa rascolim prin cenusa lor mai tarziu.
- Avem timp pentru ambitii si boli, sa invinovatim destinul si amanuntele,
- Avem timp sa privim norii, reclamele sau un accident oarecare,
- Avem timp sa ne-alungam intrebarile, sa amanam raspunsurile,
- Avem timp sa sfaramam un vis si sa-l reinventam,
- Avem timp sa ne facem prieteni, sa-i pierdem,
- Avem timp sa primim lectii si sa le uitam dupa-aceea,
- Avem timp sa primim daruri si sa nu le-ntelegem.
Avem timp pentru toate.
Nu e timp doar pentru putina tandrete. Cand sa facem si asta, murim.

Am invatat unele lucruri in viata pe care vi le impartasesc si voua !!
- Am invatat ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca. Tot ce poti face este sa fii o persoana iubita. Restul .. depinde de ceilalti.
- Am invatat ca oricat mi-ar pasa mie Altora s-ar putea sa nu le pese.
- Am invatat ca dureaza ani sa castigi incredere si ca doar in cateva secunde poti sa o pierzi.
- Am invatat ca nu conteaza CE ai in viata Ci PE CINE ai.
- Am invatat ca te descurci si ti-e de folos farmecul cca 15 minute dupa aceea, insa, ar fi bine sa stii ceva.
- Am invatat ca nu trebuie sa te compari cu ceea ce pot altii mai bine sa faca, ci cu ceea ce poti tu sa faci
- Am invatat ca nu conteaza ce li se intampla oamenilor, ci conteaza ceea ce pot eu sa fac pentru a rezolva
- Am invatat ca oricum ai taia, orice lucru are doua fete
- Am invatat ca trebuie sa te desparti de cei dragi cu cuvinte calde, s-ar putea sa fie ultima oara cand ii vezi
- Am invatat ca poti continua inca mult timp dupa ce ai spus ca nu mai poti
- Am invatat ca eroi sunt cei care fac ce trebuie, cand trebuie Indiferent de consecinte
- Am invatat ca sunt oameni care te iubesc, dar nu stiu s-o arate
- Am invatat ca atunci cand sunt suparat am DREPTUL sa fiu suparat, dar nu am dreptul sa fiu si rau.
- Am invatat ca prietenia adevarata continua sa existe chiar si la distanta. Iar asta este valabil si pentru iubirea adevarata.
- Am invatat ca, daca cineva nu te iubeste cum ai vrea tu, nu inseamna ca nu te iubeste din tot sufletul.
- Am invatat ca indiferent cat de bun iti este un prieten, oricum te va rani din cand in cand, iar tu trebuie sa-l ierti pentru asta.
- Am invatat ca nu este intotdeauna de ajuns sa fii iertat de altii, cateodata trebuie sa inveti sa te ierti pe tine insuti
- Am invatat ca indiferent cat de mult suferi, lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta.
- Am invatat ca trecutul si circumstantele ti-ar putea influenta personalitatea, dar ca TU esti responsabil pentru ceea ce devii
- Am invatat ca, daca doi oameni se cearta, nu inseamna ca nu se iubesc. Si nici faptul ca nu se cearta nu dovedeste ca se iubesc.
- Am invatat ca uneori trebuie sa pui persoana pe primul loc, si nu faptele sale
- Am invatat ca doi oameni pot privi acelasi lucru si pot vedea ceva total diferit
- Am invatat ca indiferent de consecinte, cei care sunt cinstiti cu ei insisi ajung mai departe in viata
- Am invatat ca viata iti poate fi schimbata in cateva ore, de catre oameni care nici nu te cunosc.
- Am invatat ca si atunci cand crezi ca nu mai ai nimic de dat, cand te striga un prieten vei gasi puterea de a-l ajuta.
- Am invatat ca scrisul, ca si vorbitul, poate linisti durerile sufletesti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

~">NU folositzi cuvinte vulgare,comentariile vor fi shterse!
~">Putetzi comenta orice subiect si putetzi intreba orice,eu va voi raspunde la intrebari.
~">About we...About life...va spune SUCCES!<"~