joi, 14 ianuarie 2010

Ce fac eu in vacanta de iarna?mnu prea multe:):):)

…buna… cititorule… eu nu prea ma joc in vacante… deobicei merg la bunici… ies pe afara cu rolele…depinde de anotimp… in mare parte din timpul meu libewr eu stau… desenez… scriu… nimic important… cu toate ca mereu imi surprind prietenii cu noile mele activitati…. Ba merg iarna la lectii de inot… ba merg la voley… ba scriu…ba compun… ba desenez… ba ma joc cu chitara… spre enervarea celor din jurul meu… ori desenez…. Fac diverse confectii.. ori imio aleg o zii urata si mohorata cand aleg sa dorm toata toata toata ziua…:):):)
Deobicei nu pot sa spun ca fac lucruri importante… cu toate ca mereu apar cu cate ceva nou… nu conteaza daca e legat de wscris… de iesit afara… sau de sport…ceva nou in general… ori fac un desen nou… ori o poezie lunga si frumoasa lucrata si verificata de multe ori… ori pur si simplu… nu fac nimic…
Nu pot sa spun ce as vrea sa fac in vacanta de iarna… sincer… ???... :):):) eu pe loc decid… niciodata dinainte… dar ar fi cateva ;lucruri pe care le planuiesc… ci anume… sa petrec mai mult timp alaturi de cei dragi mie… sa merg sa sciez sau sa ma plimb cu un bob la munte… ori sa merg la patinuar… dar nu pentru 1-2 ore… mult mai mult de atat… sa fac un desen superb :):):) de iarna… care sa-i incante pe ceilalti… tot asa… o poezie frumoasa… pe masura anotimpului…. Momentan ma gandesc la titluri »iarna in anonimat « sau « magie sub clar de stele » sau pur si simplu… foarte simplu « iarna »…
mi-ar mai place sa ninga si foate mult …peste 10 cm… sa ma pot juca si distra ca in vremurile vechi…
insa iarna a cam trecut... nu-mi mai ramane decat de recuperat notele de lla scoala acum:)):)):))

articol facut la ora de informatica,cu sighitzul dupa mine:)):)):))urmarita de ghinion:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

~">NU folositzi cuvinte vulgare,comentariile vor fi shterse!
~">Putetzi comenta orice subiect si putetzi intreba orice,eu va voi raspunde la intrebari.
~">About we...About life...va spune SUCCES!<"~