vineri, 8 ianuarie 2010

Mama m-a invatat... si alte glume:))

"1. Mama m-a învăţat SĂ APRECIEZ O TREABĂ BINE FĂCUTĂ.

"Dacă vreţi să vă omorâţi între voi, mergeţi afară. De-abia am terminat de făcut curat."

2. Mama m-a învăţat ce e RELIGIA.

"Roagă-te să iasă pata aia din covor"

3. Mama m-a invăţat ce e LOGICA.

"Pentru că aşa am zis eu,de-aia."

4. Mama m-a invăţat MAI MULTA LOGICA .

"Dacă o cazi de pe leagan şi-ţi rupi gâtul, nu te mai iau cu mine în oraş."

5. Mama m-a învaţat ce e IRONIA.

"Plângi în continuare, şi o să-ţi dau eu motive pt. care să plângi."

6. Mama m-a învaţat ce e CONTORSIONISMUL.

"Uită-te la murdăria de pe ceafa ta."

7. Mama m-a învăţat ce e VREMEA.

"Camera ta arată de parca a trecut o tornada prin ea."

8. Mama m-a învăţat ce e IPOCRIZIA.

"Dacă ţi-am zis o dată, ţi-am zis de un milion de ori: Nu exagera!"

9. Mama m-a învăţat despre CICLICITATEA VIETII.

"Eu te-am facut,eu te omor!"

10. Mama m-a învaţat despre SCHIMBAREA COMPORTAMENTULUI.

"Nu te mai comporta ca taică-tău."

"Romanu , francezu sichinezu in padure:
romanu :
-------------te iubesc !
ecoul:
-----------te iubesc
francezu::
-------------je t\\\'aime
ecoul :
--------------je t\\\'aime
chinezul : inzuciang zuhujdufer xerivifst
ecoul : ce ai zis ba?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

~">NU folositzi cuvinte vulgare,comentariile vor fi shterse!
~">Putetzi comenta orice subiect si putetzi intreba orice,eu va voi raspunde la intrebari.
~">About we...About life...va spune SUCCES!<"~