marți, 5 ianuarie 2010

:)))cartea c-am uitat de ea:)):)):))))

ce sa spun de ea... cum spuneam... vreun caiet mic dictando... de 40 si ceva de pagini... si pe o parte si pe alta a paginii:Pdefapt.. aici am gresit... vreo 40 si ceva de file!!!
o fila contine 2 pagini,doua parti de foaie,[fila=foaie]
ce vocabular mai sus:)):)):))
asham... cred ca am acaparat,or urmeaza,sa acaparez:P,atentia la... o poveste trista... in care un baiat este la handbal:),dar canta si la chitara,se imbolnaveste si... oricum traieste... in carte e mult mai... diferit... armosfera... tot tot tot!
mai intru alta data... joi ca am informatica... acasa am de scris si nu prea mai am timp,urmeaza sa pun o compunere cu ce fac eu in vacanta de iarna,ne-a pus sa o cream doamna de informatica,dar o am in pc-ul de la scoala.[pc=professional computer,sinonim pe messenger,si in alte parti,realtitate,net,cu calculator]:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

~">NU folositzi cuvinte vulgare,comentariile vor fi shterse!
~">Putetzi comenta orice subiect si putetzi intreba orice,eu va voi raspunde la intrebari.
~">About we...About life...va spune SUCCES!<"~