marți, 5 ianuarie 2010

Prietenia?...Cartea mea?...Ticuri verbale?...

Am revenit... insa nu voi scrie prea mult deoarece este totusi...tarziu...

Doar ce mi-am terminat cartea... pe calculator urmeaza sa o scriu,asta daca voi vrea sa o pritez,sa o public unde,cred,nu stiu,momentan sunt deschisa la tot felul de pareri,acum depinde,pot fi pareri[sfaturi]incurajatoare sau dezcurajatoare,adica sunt lucruri pe care le spui la gelozie,lucruri pe care le spui doar daca sti ca acea persoana tine cont de parerea ta,in acest caz,mai toata lumea incearca sa te schimbe,in ceea ce nu esti de fapt,sa te schimbe in rau din bine,posibil si invers,dar pentru asta... iti trebuie mai intai un kilogram de incredere in acel"prieten" si... de un prieten,care sa faca asta pentru tine...
Acum sa fim seriosi,cati prieteni te-ar ajuta daca ai da de greu?...
Acum spun o poveste pe care am spus-o,si-o voi mai spune,in "cartea mea"... o fi avand ea vreo...:)...49 de pagini... dar e in totalitate de mine... mai multe detalii voi da la urma... sa revin ca-mi pierd ideea pe drum:))=))...cati prieteni te-ar ajuta daca... daca sa zic ca ai avea nevoie de un rinichi ,el te-ar putea ajuta cu o donatie,dar ar vrea?...asta e intrebarea ce iti vine in minte din instinct,il numesc tic verbal pe acesta:)))... sa dau cateva ticuri verbale pe intelesul meu,adica dupa parerea mea.[stiu... in ultimul timp... s-au schimbat multe si ma cam pierd pe drum cu propozitiile,frazele,cu vorbele,intampin alte exemple,alte posibile "cuvinte" din vocabular,alte idei,pe cele de dinainte ,le pierd printre noile vorbe...asta se cheama "Derutare" ,my opinion:)...parerea mea:)...]
Ticuri verbale?
... cand cineva este bolnav,sa zicem asa[nu ca as avea ceva cu rinichii ,bolile sau alte chestii... doar ca unele exemple,mai dure...cred ca sunt luate mai in serios,cred,cum ziceam:parerea mea!]cand cineva este bolnav,iar dupa cateva zile dupa ce iese din spital si te intalnesti cu el, din reflex spui"te simti bine???:O" or..."esti mai bine???:O:O:O:S:S:S"cam asa ceva,adica asta obisnuim sa spunem cu totii,deci eu il numesc tic verbal.
... cand venim de la scoala sa zicem,noi copii,ca toti ar trebui sa stim or sa ne fi intamplat macar o data,cand venim de la scoala si le spunem parintilor ca am luat o nota azi la scoala, ea ce zice??? din start "si...?ce nota???...",si asta este tic verbal,de ce?deoarece il rostim mereu cand auzim un "factor declansator",sa numesc asa...
... cand iubim:X:X:X... cand simtim in suflete fluturasi,cand suntem cu capul in nori si parca nimic nu ne-ar putea trezi din visare,cand simtim ca am ajuns in rai unde suntem cei mai fericiti din lume si unde totul se invarte numai in jurul nostru,unde vrem sa fim cine vrem noi,unde ne putem emancipa exact cum doreste mentalitatea noastra,unde putem sa zbieram oricat am vrea,caci nimeni nu ne aude,iar de ne-ar auzi... ne-ar incuraja si ne-ar lasa sa continuam fara sa faca careva vreo plangere la politie pentru perturbarea linistii publice,unde stim ca... putem sa iubim pe cine vrem, unde nu se pune pret pe ceea ce am facut ci pe prezent,pe ceea ce vom face, pe caracter,pe mentalitate,pe gandire,pe suflet si pe cel mai important lucru:pe inima!... asta e iubirea... cand iubim o persoana... din start trebuie sa ii si spunem"te iubesc"... e un fel de tic,gandit,oarecum... :):):)

Voi mai spune... momentan... pastram legatura...

La multi ani de la about we... about life...:):):)adica eu:)):)):))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

~">NU folositzi cuvinte vulgare,comentariile vor fi shterse!
~">Putetzi comenta orice subiect si putetzi intreba orice,eu va voi raspunde la intrebari.
~">About we...About life...va spune SUCCES!<"~