sâmbătă, 9 ianuarie 2010

for...my soul...for you're soul...[in romana!!!]

for...my soul...for you're soul...[in romana!!!]
pentru...sufletul meu...pentru sufletul tau...
pentru ca "poezia"...aceste versuri...le-am facut cand eram intr-un moment...nu prea dorit...

ce sa spun...

o creatie noua de-a mea... facuta la mulllllllllllllllllllllllti nervi:)):)):))

Sfarshit!!!
Si poate ca chiar daca ti-am mai gresit
Eu stiu ca daca am fi inca prietene
Or daca am fi fost vreodata
Stiu ca orice greseala se iarta
Chiar daca nu se uita,
Pot sa spun ca imi cer scuze pentru tot:
Pentru faptul ca nu trebuia sa mai am incredere pentru suferinta,
Pentru faptul ca "ochii care nu se vad se uita",iar noi ne vedem,poate si la viitor,
Pentru ca ...vorba poetului..."sufeream de prea mult suflet"...
Pentru ca nimeni nu mi-a cerut adevarata sinceritate,ci doar cata vroiam sa dam,
Pentru ca nimeni nu este vinovat decat:eu...
Pentru ca stiam ca nimeni nu poate sa-mi fi celalalt:eu...
Pentru ca o jumatate de om nu poate fi completata de cineva diferit,
Pentru ca am vrut sa cred ceva ce stiam ca nu poate fi adevarat...:
Faptul ca exista or a existat ceva cu adevarat:prietenia perfecta...
Pentru ca am stiut toate aceste lucruri dar am vrut sa cred ca totul are un inceput
La fel cum orice clica,orice moment,orice sentiment este efermer,are un sfarsit,
Si pentru tot ce am stiut si nu am realizat,
Pentru tot ce am visat dar nu s-a intamplat,
Pentru tot ce a trait:speranta,care intr-un sfarsit a pierit,
Te rog sa ma ierti,trebuia sa imi dau seama...
Le stiam pe toate...dar nu are rost acum...
Incerc,voi incerca sa trec peste toate...
Cu bune cu rele...
Toate clipele's efemere doar...
Am incercat si'am tot sperat...
Zadarnic... daca nu vrei sa faci ceva:
Eu nu mai stau in calea ta...
Spune-mi acum doar atat...
Un simplu lucru mai ai de facut...
Spune-mi "buna" daca continuam ceva...
Ceva ce am inceput si parca a si luat sfarsit,
Spune-mi"buna" daca vrei o continuare diferita:una placuta cu final fericit,
Or spune doar "pa"...
Pentru a renunta,
Pentru a renunta la increderea in sperantele care cica mor ultimele,
Spune "pa" pentru o despartire muta...
Daca vei spune "pa" jur ca voi renunta
Si te voi lasa...
Vom da totul uitarii...
Vom merge mai departe si totul...
Totul va ramane"trecut"...
Va ramane praf si pulbere...
Las de la mine...
Sa zicem asa...
ALEGEREA E A TA...
DAR INAPOI NU CRED CA VEI MAI PUTEA DA...


DrAcI...asta aveam atunci:)):)):)[nu ca as injura de obicei:)):)):))]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

~">NU folositzi cuvinte vulgare,comentariile vor fi shterse!
~">Putetzi comenta orice subiect si putetzi intreba orice,eu va voi raspunde la intrebari.
~">About we...About life...va spune SUCCES!<"~