duminică, 17 ianuarie 2010

♫♫♫♫♫♫ VOLEY!!!yuuup ♫♫♫♫♫♫

...DATI CLICK PE POZE PENTRU A LE VEDEA INTR-O ALTA MARIME...


Asham... peste 2 saptaman[cred ca de pe 16 ianuarie in colo...] avem concurs la Braila de voley.Jucam doua weekend-uri consecutive,sambata si duminica.Echipa... urmeaza sa fie aleasa,suntem multe fete in echipa si trebuie sa alegem in jur de...10 cred...cu rezerve cu tot,plus cele care joaca titulare normal!...:D... mai multe stie dm. profesor... :D:D:D voi cere informatii si va voi informa si eu pe voi la randul meu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

<-AICI ERA IN TIMPUL JOCULUI,DIANA SE PREGATEA SA DEA,DOMNUL PROFESOR"ADMIRA" ,OANA ERA ATENTA,ANA ALA FEL,GABITA LA FEL SI LA FEL SI ANDREEA... SI TOT AM PIERDUT:((
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
<-EU OARE UNDE'S??? CA AICI NE INCALZEAM TOATE INAINTE DE INCEPEREA MECIULUI...:o:o:o
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
<-LA POZAT DYDULE,LA POZAT:*:*:*,ASA CRISTINA:)INCALZIRE SERIOASA!!!:)):)):))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
<-OANA!DORMI CUMVA???:o:o:oNU CONTEAZA... AICI URMA SA INCEPEM MECIUL,POZELE NU AU IESIT PREA BINE DEOARECE NOI NE TOT MISCAM:)...

POZA DE GRUP:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
CE SA ZIC?ADEVARUL=))PE DATA DE 16[SAMABTA] AM CASTIGAT MECIUL,PRIMUL MECI JUCAT LA BRAILA DE VOLEY,PE DATA DE 17[DUMINICA]INSA GHINIONUL A FOST CU NOI:))

SI VINA MEA,PENTRU CINE CUNOSTE;)

SOSITE DE LA BRAILA,DUPA O BATAIE LA AMBELE MECIURI JUCATE,PE AMBELE LE-AM PIERDUT,DAR AM CASTIGAT SAMABTA UNUL:p,AM AJUNS IN IANCA,UNDE,EU AM CERUT DACA SE POATE SA MERGEM LA UNITATE,SA MAI VEDEM PRIVELISTEA;) ,DOMNUL PROFESOR A FOST DE ACORD.PE TINA,TEODORA SI CRISTINA LE-AM LASAT IN IANCA RESPECTIV LA POD LA PLOPU.
RESTUL AM MERS CU MASINA GALBENA,MARE,NOUA DE LA PRIMARIE.LA UNITATE,AM INTRAT ,AM LASAT-O PE DIANA[SALUT DYDU:))AI RATAT DISTRACITA:))]
LA IESIRE DIN UNITATE AM DERAPAT,:))M-AM DAT CU CAPUL DE GEAM,UN PLASTURE MIC,O VANATAIE,NU ERA DE-AJUNS O PIERDERE LA BRAILA:))A MAI FOST SI ASTA:))
ASHAM...AM INCEPUT SA PLANG CA EU AM VENIT CU IDEEA DE A MERGE LA UNITATE MAI INTAI SI APOI SA NE LASE PE NOI LA AVION IN IANCA... DOMNUL PROFESOR... CE SA MAI ZIC... EL A ZIS SA MERGEM TOATE:))...DECI...
SA TRECEM PESTE:))... CE SA MAI ZIC... HMM... E VINA MEA:)):)):)):)):)):))
TINETI MINTE FAZA...[INAFARA DE DYDU CARE... ERA ACASA IN MOMENTUL ACELA,DAR APOI A VENIT LA NOI LA AUTOBUZUL"ESUAT CA O BALENA PE PLAjA:))"
POMUL SE VEDEA FOOOOOOOARTE BINE IN STANGA MEA:))LA UN PAS DE CIOCNIRE,LA UN PAS SA INTRAM IN EL,DAR ASTA A FOST SINGURUL NOSTRU NOROC...CHIOR:))... CA AM FOST LA CATIVA CENTRIMETRI SA INTRAM IN EL:))..."FACETI POZE CU POMUL"=))
AM SI RAS,AM SI PLANS,AM SI ZAMBIT,AM SI...DORMIT:))

CA EU AM DORMIT TOT DRUMUL LA DUS SPRE... SPRE INFRANGERE...:p:p:p...

NU MAI ZIC NIMIC... PUN CATEVA POZE CU GRUPUL SI GATA:)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Inca ceva... momentan mai pun o poza cu fetele jucand insa nu suntem toate,iar eu faceam pozele si nu sunt in poze:((:((:((...[...acesta este emoticonul care plange de inunda pamantul:((:((:((:((...]...

--------------------------------------------------------------------------------
ACUM CATEVA POZE CU ECHIPA...PREZENTARE IN JURNALUL DE BORD:)):)):))...[...asta e emoticonul care rade de ineaca pamantul si lumea :)):)):))...]...
--------------------------------------------------------------------------------


Aici[in poza de mai sus...] , domnul profesor era atent la Cristina care era la servit,iar Tina asculta si ea.Ceilalti nu se vad,urmeaza si alte pozele.
`````````````````````````````````````````````````````````````````````````````

<-In poza din stanga este echipa,aici se vad aproape toti,mingea este langa fileu, sus,in caz ca nu se observa:D:D:D.
`````````````````````````````````````````````````````````````````````````````

-> la poza din stanga, echipa era atenta la cea care servea...[habar n-am cine era...]... cred ca servea domnul profesor:)):)):))...[...asta e emoticonul care rade:)):)):))...]...rad ptr ca totzi erau speriatzi cand servea dm. profesor:))... mingea ori pica direct in terenul advers fara sa ii mai poti schimba directia:in terenul advers jos,ori iesea afara de la putere,ori... ori intra in fileu[mai rar...:D:D:D-asta e emoticonul smile:))]
``````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````

Ultima poza... daca fac rost de altele voi posta...:D:D:D...
Aici era Cristina:buna pozitzie!!!asa stau toate fetele de la voley cand joaca!BRAVO,,,La noi...AR trebui sa stam toate asa:)):)):))...Domnul profesor servea[avea de gand sa serveasca de sus,ca daca servea de jos,ar fi stat altfel:D:D:D... ]... iar ceilalti erau atenti la "ghiulea"... ca dadea tare:)):)):)),
```````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
La acele antrenamente[marti,29 decembrie 2009] am facut doua echipe[dupa ce eu am luat loc pe banca din motiv ca ma durea piciorul,inca ma mai doare,am avut entorsa si din cauza ca nu am mai facut de foarte mult sport[ptr mn cateva saptamani,sau cateva zile,este foaaaarte mult timp,ei,in fine!am jucat iar dupa ce-am pozat putin,ca altfel n-aveam deloc poze:))]deci... sa revenim,dupa ce am facut doua echipe,prima:dm.profesor[antrenorul,dar noi tot domnul profesor ii spunem],Cristina B.,eu[Raluca->*_*BlacK*_*and*_*WhItE*_*for*_*PeOpLE*_*], Tina M.,o alta fata Andreea[care nu este la voley cu noi,insa noi mai avem o alta Andree,Andreea B.]Eliza,iar cealalta echipa cu :Andreea B.,Theodora B[nu Teo R.ei...insanatosire grabnica ca a avut probleme cu piciorul si a cam lipsit...],Ana L.,Gabita C.,Diana M....Primul meci dintre aceste doua echipe s-a terminat cu victoria celor din echipa Dianei,Andreei B.,Anei,Gabitei si Teodorei...[nu mare diferenta...],iar al doilea meci a adus egalitatea,echipa formata din dm. profesor,Tina,Eliza,Andreea,Cristina si cu mine,care am castigat.[de aceasta data cu o diferenta mai mare... de peste 3-4-5 puncte...:D:D:D]Dar sunt doar niste antrenamente!Urmeaza meciul... unde vom juca in echipa si meritele vor fi ale intregii echipe Winners...asta banuiesc ca e numele nostru... din cate am auzit eu... :D:D:D
```````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
Mai multe informatii... dupa concurs,de unde speram sa venim castigatori:):):).

About we... About life... va multzumeshte pentru atentzia acordata.:D:D:D.

In colaborare cu... echipa,caci daca nu era echipa nu aveam subiectul articolului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

~">NU folositzi cuvinte vulgare,comentariile vor fi shterse!
~">Putetzi comenta orice subiect si putetzi intreba orice,eu va voi raspunde la intrebari.
~">About we...About life...va spune SUCCES!<"~